Benvingudes al nostre blog!

"Ara que estem recuperant les nostres places, també podem proposar-nos el debat sobre els nostres espais a les cases, a la vida quotidiana, en la realitat del dia a dia. Debatre el lloc de la família, els rols que sosté, els autoritarismes que reprodueix, com a lloc d'afirmació del patriarcat. Imaginar noves formes de viure les nostres relacions, a casa, a la plaça, i també en les organitzacions populars que van naixent o es van transformant atravessades per aquest temps històric insurgent"
Claudia Korol, en Buenos Aires

jueves, 23 de enero de 2014

ANTIFEIXISME: TOT S’HI VAL? Divendres 24 de gener 18.30 hs



ANTIFEIXISME: TOT S’HI VAL?   
Aquest divendres 24 de gener a les 18.30 
Feministes Indignades participem a la 
Kafeta antifeixista a l’Ateneu Llibertari de Sants



El miedo a lo diferente, a la libertad propia y ajena, necesita imponerse por la fuerza. El autoritarismo represor y el machismo no pueden tolerar el derecho de las mujeres a decidir sobre su propio cuerpo. El miedo a la autonomía de las mujeres afecta no solo a retrogradas,  sino también a movimientos de izquierdas y activistas.
El arraigo del fascismo en todos los estamentos de nuestra sociedad, que afecta a la gran mayoría de la población, se manifiesta en conductas que tenemos bien integradas. Comportamientos sexistas, machistas, racistas, homófonos; son cuestiones pendientes dentro del movimiento antifascista.
Reflexionar sobre estas conductas y actitudes de forma autocrítica, para reconocerlas y poder combatirlas, es una de las tareas pendientes para formar redes, unas telarañas de resistencia activa que nos permitan combatir la violencia que se ejerce sobre nuestros cuerpos y nuestras vidas.
Contra la violencia fascista, autodefensa feminista!!!
y aquí el evento en el facebook


No hay comentarios:

Publicar un comentario